Digitale krant Dutch Agri Food Week

12-10-2017    09:19   |    Ellis Langen

De organisatie van de Dutch Agri Food week heeft een digitale krant gemaakt met daarin onder andere het programma, highlights van de week en interviews met mensen over voeding en gezondheid.

Zo worden alle evenementen in de digitale krant weergegeven. Ook staat er een verhaal in met cardioloog Ronald Walhout en Marianne Geleijnse, hoogleraar Voeding en hart- en vaatziekten, over de invloed van gezonde voeding op de gezondheid van patiënten met hart- en vaatziekten.

Marit van Egmond, commercieel directeur Albert Heijn en lid van het topteam Agri & Food zegt in een artikel in de digitale krant: 'Waar consumenten vroeger naar de voorkant van het plaatje op een product keken, bestudeert men nu steeds vaker de voedingswaardetabel op de achterkant."

Ook tomatenteler Ted Duijvesteijn komt aan het woord: "De consument wordt steeds kritischer en zet zelf grote stappen. Met zonnepanelen, elektrisch rijden en het opslaan van energie. Je ziet allerlei burgerinitiatieven opkomen. Het bedrijfsleven heeft een grote verantwoordelijkheid. We kunnen niet achterblijven."


Reacties (0)

Er zijn nog geen reacties

Reageer op dit bericht

Meer nieuws

Cardol naar Demokwekerij

Erwin Cardol wordt met ingang van 1 maart 2018 de nieuwe directeur van Demokwekerij Westland. Hij volgt Peet van Adrichem op, die zich...