Consument van morgen op IPM

21-01-2019    14:03   |    Goedemorgen

Vandaag start de IPM in Essen. Met zo'n 1600 exposanten uit 50 landen en experts van over de hele wereld is dit een van de belangrijkste beurzen in de groene sector. De IPM is van 22 tot en met 25 januari.

Het IPM Discovery Center (in hal 8) focust zich op de toekomst. Wat zijn de nieuwste ontwikkelingen, innovaties en concepten? Daarnaast kijkt het Discovery Center ook naar hoe de consument van morgen eruit ziet en wat verwacht de consument van morgen. Hoe kunnen we met eenvoudige aanpassingen in het tuincentrum de consument inspireren? Wat moeten we in de branche doen om aan de vraag van morgen te voldoen?
Behalve de laatste trends in bloemen- en planten, laat ook de AGF-sector zich zien op deze beurs in Duitsland. Donderdag en vrijdag zijn namelijk de Groente-, Fruit- en Kruidendagen. Sprekers gaan bijvoorbeeld in op de vraag hoe het gastronomische aspect een aanvulling vormt op het verkoopgebied in het tuincentrum.

Inspireren
Creative Director Romeo Sommers en zijn team laten dat dit jaar zien op het IPM Discovery Center in samenwerking met onder andere het label Air So Pure. Onder zijn creatieve leiding worden de producten van de IPM-exposanten slim gecombineerd en verwerkt in aantrekkelijke verkoopconcepten. Middels de lezingen in de Speakers' Corner, tijdens rondleidingen of op eigen gelegenheid, kunnen bezoekers het IPM Discovery Center verkennen en ervaren en leren hoe ze de klant van morgen kunnen bereiken en steeds opnieuw kunnen inspireren.


Reacties (0)

Er zijn nog geen reacties

Reageer op dit bericht

Meer nieuws

Limburg Agrofood viert verjaardag

LimburgAgrofood – het programma dat in februari 2018 is gestart om de sector agrofood in Limburg te helpen groeien en innoveren – is 1 jaar...