Nieuwe marketing manager Dümmen Orange

26-04-2019    13:17   |    Goedemorgen

Afgelopen maand is Martina Gerhards als Marketing Manager gestart binnen het Dümmen Orange team. Zij werkt vanuit de vestiging in Rheinberg en is verantwoordelijk voor de ontwikkeling van marketingactiviteiten en campagnes op het gebied van eenjarige zomerbloeiers, vaste planten en een reeks aan potplanten.

In deze functie zal Martina zich concentreren op de succesvolle invoering van marketingprojecten voor de Europese markt richting productie en retail. Bovendien geeft zij leiding aan het Duitse marketingteam dat diverse producten en evenementen ondersteunt. Door de inbreng van Martina's grote ervaring bij verschillende multinationals in combinatie met haar klant- en afzetgerichte aanpak, toont Dümmen Orange dat het grote waarde hecht aan de realisatie van kwalitatief hoogwaardige marketingprojecten.

 

Marco van der Sar, Head of Global Marketing and Corporate Communications bij Dümmen Orange: “Ik ben erg blij met Martina's beslissing om zich bij ons aan te sluiten. Het vervangen van Sonja Dümmen is op zich al een uitdaging, maar ik heb er alle vertrouwen in dat Martina dit op haar eigen manier zal doen en de functie samen met onze partners verder inhoud zal geven." 

 

Martina’s carrière omvat 20 jaar ervaring in de online-, offline- en retailmarketing. In het verleden heeft ze gewerkt als marketingmanager op het gebied van elektrisch gereedschap, tuinapparatuur en consumentenelektronica. Haar competenties op het gebied van organisatie en planning en haar optimistische en doelgerichte manier van werken, vormen een vruchtbare aanvulling op het Dümmen Orange team.


Reacties (0)

Er zijn nog geen reacties

Reageer op dit bericht

Meer nieuws