Throwback: De Marel Methode

21-08-2019    09:44   |    Goedemorgen

Gedurende de zomerperiode zetten we op deze plek in de nieuwsbrief een 'throwback' naar een bijzonder, opvallend, epic of gewoon leuk moment uit 10 jaar TuinbouwCommunicatie, waar Goedemorgen, KAS, Strongow en Paprika Tasty Radio tot voor kort deel van uitmaakten.

Tijdens de laatste crisis, nog niet eens zo heel lang geleden, lanceerde Marel Loonwerk uit De Lier een slogan die ervoor moest zorgen dat grootse bekendheid werd verkregen voor de manier van werken en de kundige aanpak van de werkzaamheden. Deze kreet moest ook positiviteit uitstralen richting klanten én intern. Dit werd 'de Marel Methode'.

De Marel Methode was op vele plekken zichtbaar en bracht ook de nodige pret in crisistijd. Zo bestelde directeur Nico van der Marel ook 500 echte Tony Chocolonely-repen voorzien van het campagnebeeld. De Marel Methode werd bedacht door Aad Tijsen, destijds parther bij een communicatieburo in Naaldwijk, tegenwoordig uitgever bij Holland Hortimedia, het bedrijf achter onder meer Goedemorgen.


Reacties (0)

Er zijn nog geen reacties

Reageer op dit bericht

Meer nieuws