Nieuw logo NL Jobs

Nieuw logo NL Jobs

Op vrijdag 13 oktober onthulde NL Jobs voor haar klanten en medewerkers haar nieuwe visuele identiteit. Er is gekozen voor een opvallend beeldmerk, allesomvattende slogan en treffende kleuren.

"De leeuw staat symbool voor kracht en bescherming. En natuurlijk voor Nederland. De kleur geel staat voor zonneschijn, creativiteit, vreugde en energie. En dat is precies waarom ons nieuwe logo perfect past bij NL Jobs. Wij gebruiken onze krachtige stem om de uitzendbranche vooruit te helpen, te innoveren en zo te zorgen voor een eerlijke en betere samenleving. Gewoon zoals het moet zijn! Samen staan we voor en achter onze mensen en zorgen we voor wat nodig is. We respecteren alle betrokkenen, van medewerker, klant tot omgeving. We werken graag samen en denken in oplossingen. Wij zijn een betrouwbare partner waar je van op aan kunt, die zegt waar het op staat", aldus algemeen directeur Rita Kostwinder.

Op zijn tijd houden ze bij NL Jobs van een beetje gekkigheid. "We zijn een vrolijke club die met een glimlach werkt, vanuit ons hart. We willen een voorbeeld zijn in de branche. Daar past een fris, herkenbaar logo bij dat internationaal sterk overkomt en past bij onze naam. Wij zijn trots op deze nieuwe identiteit. Great Work betekent voor ons meer dan een leuke job en goede huisvesting. Met alle betrokkenen geven we inhoud en betekenis aan wat we doen en waar we voor staan."

Bron:

Deel artikel



Vandaag op Tuinbouwmarktplaats...

Vandaag op Hortibiz Newsradio, luister terug!

Meld je aan voor dagelijks Goedemorgen Nieuws
Ontvang Goedemorgen!

Meld je aan voor dagelijks Goedemorgen Nieuws

Tuinbouwnieuws, ondernemen, markt en techniek

Hortibiz Newsradio
Luister mee!

Hortibiz Newsradio

24/7 nieuws en informatie

Werken bij Holland Hortimedia?
Solliciteer!

Werken bij
Holland Hortimedia?

Contentmanager m/v – Salesmanager m/v